Uudenkaupungin esittelypiste K50 messuilla

K 50-messujen Uudenkaupungin yleisökilpailun voittaja arvottu

Toteutimme yleisökilpailun viime lauantaina 9.3. Tampereella K 50 -messuilla, Visit Uudenkaupungin esittelypisteellä. Kilpailussa arvuuteltiin Uudenkaupungin Vanhat Talot -tapahtuman seuraavaa ajankohtaa. Tapahtuman ajankohtahan on syyskuun ensimmäisessä viikonvaihteessa 7.-8.9.2024. Kilpailuun saimme kuuden tunnin aikana reilu 250 vastausta.

Messuilla kävi lauantaipäivän aikana kaiken kaikkiaan noin 4500 kävijää. Messuilta etsittiin mm. tulevalle lomakaudelle kivoja käyntikohteita ja Uusikaupunki mielenkiintoisine kohteineen ja tapahtumineen kiinnosti messuyleisöä kovasti.

Kaikkien vastanneiden kesken arvottiin kahden hengen risteilypaketti Isonkarin majakkasaarelle. Pääpalkinnon arvonnassa voitti Katri Ranne Pirkkalasta. Voitosta on ilmoitettu voittajalle henkilökohtaisesti. Onnea voittajalle ja kiitos kaikille osallistuneille! Nähdään Uudessakaupungissa!