Messukuva

Matkailumessujen yleisökilpailun voittajat arvottu

Kotimaan matkailumessuilla Tampereen messukeskuksessa 12.-14.4. järjestettiin yleisökilpailu Uudenkaupungin, Kustavin ja Taivassalon ständillä. Kilpailussa piti yhdistää oikea paikkakunta oikeaan kohteeseen. Vastauksia tuli noin 1500 kappaletta. Arvuuteltavina olevat kohteet ja paikkakunnat olivat Viiasten kartanomuseo Taivassalossa, Jeremian luolat Kustavissa sekä Velhoveden rengastie Uudessakaupungissa.

Kaikkien vastanneiden kesken arvottiin 3 kpl kahden hengen majoitus- ja ruokailupaketteja merellisissä maisemissa, yksi Uudessakaupungissa, yksi Kustavissa ja yksi Taivassalossa. Palkinnot on arvottu ja voittajiin olemme yhteydessä henkilökohtaisesti. Tällä kertaa voitot menivät Lempäälään, Sisättöön ja Virroille. Messutiimi kiittää kaikkia kilpailuun osallistuneita ja osastolla vierailleita.

Nähdään Uudessakaupungissa, Kustavissa ja Taivassalossa!