Kaupunginlahtea

Menovinkit viikolle 26 - Uudessakaupungissa tapahtuu

Tällä viikolla on kaupungissa tarjolla paljon erilaista viihdykettä, musiikkia moneen makuun niin ravintoloiden terasseilla kuin Pookifestin tiimoilta. Pakkahuoneen ohjelmalliset iltatorit pyörähtävät käyntiin keskiviikkona, on risteilyä Isonkarin majakkasaareen tai Katanpään linnakesaarelle, myös Haiduksen saarelle pääsee vaikkei venettä omistaisikaan. Kulttuurin nälkäisille on tarjolla Pyhämaan Suviteatterin ensi-ilta ja torstaisin opastettu kierros Wahlbergin museotalossa. Poikkea myös pikkumuseoihin tai kirkkoihin ja Uudessa kirkossa voi tutustua urkuihin urkuvartin jälkeen. Ihastuttava Taidetalo Pilvilinna ja Uudenkaupungin Merikeskus avaavat ovensa tarjoten monenlaista nähtävää.

Viikon 26 menovinkit; tapahtumat, risteilyt, nähtävyydet ja näyttelyt on koottu jälleen yksiin kansiin.

Tutustu viikon 26 ohjelmatarjontaan tästä linkistä!