Kaupunginlahdella

Menovinkkejä heinäkuun ensimmäiselle viikolle

Alkanut heinäkuu on tuonut tapahtumien tulvan tullessaan. Myllymuorin lasten tiistaina käynnistyvillä seikkailuretkillä selvitellään Kadonneiden kenkien tapausta. Keskiviikon opastetulla kävelykierroksella voi oppaan johdolla tutustua ainutlaatuisen puutalokaupunkimme historiaan. Pakkahuoneen keskiviikkoisella iltatorilla on vuorossa Mansikkakarnevaalit ja Lasten Satamassa on aina omaa ohjelmaa lapsille. Natural High Healing -festivaaleilla Lokalahden Nopperlassa ollaan rakkauden asialla torstaista sunnuntaihin. Männäisten kesätoreille kokoonnutaan aina perjantaisin ja Tul Toril  lauantain teematoreilla tavataan Treffitorin merkeissä. Pyhämaan Luodolla Tuulee -tapahtumassa on odotettavissa vilkas viikonvaihde. Risteilyjä jatketaan Isonkariin majakkasaarelle ja Katanpään linnakesaarelle. Mukavaa viihdykettä tarjoilevat myös kesäteatterit Pyhämaassa ja Kaupunginlahden rannalla. Tutustu myös museoihin, kirkkoihin, nähtävyyksiin ja näyttelyihin sekä ravintoloiden ohjelmiin.

Löydät ne kaikki tästä linkistä!