Heppatyttö Hehkukarnevaaleilla

Viikon 44 menovinkit - Uudessakaupungissa tapahtuu

Kellot siirrettiin jo talviaikaan ja synkkää ja pimeää talvea kohti ollaan hyvää vauhtia menossa. Valoa ja riemua pimeyden keskelle tuo perjantaina järjestettävä Hehku-karnevaali. Katso alta viikon tärpit ja sivun alalaidassa olevasta linkistä, pääset tutustumaan tarkemmin näihin ja koko viikon tapahtumatarjontaan.

Uusi kaupungissa – Valtion virastot ja poliisi ke 30.10. klo 18-19:30
Aktivointikeskus Puusti, Liljalaaksonkatu 10,
Uusikaupunki. Maksuttomat uusille kaupunkiin muuttaneille ihmisille tarkoitetut illat järjestetään keskiviikkoisin eri aihealuein 13.11. asti. 30.10. Mirva Salonen asukasluotsaus-hankkeesta kertoo pal. Illat järjestää Uudenkaupungin kaupunki yhteistyössä Vakka-opiston kanssa.

Hehku-karnevaali pe 1.11. klo 16:30-19

Rauhanpuisto, Uusikaupunki. Kolmatta kertaa järjestettävä yhteisöllinen Hehku-karnevaali tuo jälleen valoa ja riemua keskelle pimeintä syksyä.
Hehku-karnevaalin 2019 ohjelma (huom. ajat ovat noin-aikoja, muutokset mahdollisia)

Esiintymisteltassa
klo 16.45 Eight Gates-nuorisobändi
klo 17.30 Kädettömät Isät
klo 18.00 Vuoden hehkuvimman persoonan sekä illan parhaan naamiaisasun palkitseminen
klo 18.15 Gospel-kuoro esiintyy
Kirjaston lastenosastolla
klo 16.30-18 Nukketeatteri Piironginlaatikon karnevaalinaamiopaja
klo 18 Tarinatuokio
Uudenkaupungin kaupunginkirjaston Galleria Kirjavassa esillä Halloween-valokuvanäyttely
Puistossa
klo 16.30 alk. Golfravintola & Catering, Uusikaupunki -pop up -kahvila
klo 16.30 alk. Wasaborgin talli järjestää poniajelua ja ponin rapsutusta
Jonglöörausta valopalloilla illan hämärtyessä
Lisäksi puistossa on mukana runsaasti toimijoita ja hauskaa tekemistä! Mukana ovat mm. MLL Uusikaupunki myymässä hauskoja valotuotteita, Kalannin Säästöpankki, Uudenkaupungin Merihait, Uudenkaupungin Martat, LC Merettaret, Nahkapaja Enne, Villilän Mehiläistarhat sekä Jaana Kulmalan upeita kransseja ja muita käsitöitä. Tapahtuman mahdollistavat Uudenkaupungin Sanomat ja Uudenkaupungin kaupunki. Lisätietoja:paivi.sappinen@gmail.com

Jesse Kaikuranta & Peter Engberg pe 1.11. klo 19:15 - 21:30

Kulttuurikeskus Cruselli, Kullervontie 11.
Valovoimainen tulkitsija Jesse Kaikuranta esittää Vain Elämää -bändistä tutun kitaristi Peter Engbergin säestyksellä laulujaan kitaralle ja laululle sovitettuina versioina. Illan konsertissa kuullaan myös harvinaisia, tarkkaan valittuja lainattuja kappaleita. Tervetuloa mukaan puhuttelevaan ja herkkään iltaan! Liput 22,50€ / 17,50€. Lippuja ennakkoon palvelupiste Passarista ja lippu.fi-verkkokaupasta.

Konsertti: "Kun varjot pitenevät" Su 3.11. klo 16:00
Uudenkaupungin uusi kirkko, Rauhankatu, Uusikaupunki.
Akademiska Orkestern vid Åbo Akademi rf. Sauli Huhtala, kapellimestari ; Erik Nygård, viulu

Nunnia ja konnia -musikaali la 2.11. klo 18:00

Uudenkaupungin teatteri, Kullervontie 11, Uusikaupunki.
Rakastettu musikaalikomedia teatterissa!

Lasten kuu – marraskuu ohjelmaa
Muumiperheen lauluretki Su 3.11. klo 15 - 15:50

Kulttuurikeskus Cruselli, Kullervontie 11.
Esiintyjinä EIJA AHVO, MARKUS BÄCKMAN JA SOILI PERKIÖ.
Soili Perkiön säveltämät ja Hannele Huovin sanoittamat Muumilaulut valloittavat kuulijoita eri puolella Suomea.

Tästä koko viikon tapahtumalistaukseen!