Valitse Uusikaupunki -esitteen kansi

Valitse Uusikaupunki 2018 –esite jaetaan joka talouteen

Uudenkaupungin matkailutoimiston vuosittain valmistama Valitse Uusikaupunki 2018 –esite jaetaan helmikuun alkupäivinä, viikon 5 lopussa, kaikkiin uusikaupunkilaisiin talouksiin ja yrityksiin. Esitteen jako toteutetaan Postin Kotisuora palvelun kautta.

Valitse Uusikaupunki –esite on osoittautunut erittäin suosituksi ja tehokkaaksi lukupaketiksi sekä palvelujen hakemistoksi. Esitteen tietoja hyödyntävät niin matkailijat, mökkiläiset, kaupunkilaiset kuin asiakaspalvelussa työskentelevät henkilötkin. Esitteeseen on koottu tiedot mm. tapahtumista, nähtävyyksistä, teattereista, meriristeilyistä, ruokapaikoista, majoituksista, ostosmahdollisuuksista, liikuntapalveluista sekä monista muista tärkeistä palveluista.

Esite valmistui viikolla 3 ja sitä jaettiin jo muutama tuhat kappaletta Matka-messuilla Helsingissä. Ulkopaikkakuntalaisille mökkiläisille esite postitetaan kaupungin tervehdyksen kera maaliskuun lopulla. Esitettä on jaossa myös muiden paikkakuntien matkailutoimistoissa ja neuvontapisteissä sekä kaikissa messu- ja myyntitapahtumissa ympäri Suomen, joissa Uusikaupunki on mukana.