Messujen henkilökuntaa

Matka-messujen yleisökilpailun voitto arvottu

Toteutimme yleisökilpailun Helsingin Matka 2023 -messuilla, jossa Uusikaupunki oli mukana Suomen Saariston yhteisosastolla. Arvuuttelun kohteena oli neljä tapahtumaa, joista yksi ei kuulunut joukkoon. Kysymys kuului, mitä näistä tapahtumista ei järjestetä Uudessakaupungissa: Minifarmi, Merefesti, Countryrock vai Karjurock. Oikea vastaus oli Countryrock, joka järjestetään vuosittain Kangasalalla.

Koko perheen Minifarmi & Kukkamessut avaavat Ugin kesäkauden 20.-21.toukokuuta. Merefestejä juhlitaan heti koulujen päättymisen jälkeen lauantaina 10.6. ja Suomen kovin maalaisfestari Karjurock järjestetään niin ikään Lokalahdella, Nopperlassa 21.-22. heinäkuuta.

Kilpailu toteutettiin ensimmäistä kertaa pelkästään verkossa, NANO nimistä digimarkkinoinnin työkalua hyödyntäen. - Saimme samalla kerättyä hyödyllistä asiakasrekisteriä niistä vastaajista, jotka haluavat vastaanottaa tietoa Uudenkaupungin tapahtumista ja ajankohtaisista uutisista, matkailusuunnittelija Irmeli Laiho-Andersson kertoo. Kilpailun palkintona oli kahden hengen majoitus- ja ruokailupaketti merellisissä maisemissa, Uudessakaupungissa. Palkinto on nyt arvottu ja onnekkaalle voittajalle ilmoitettu voitosta henkilökohtaisesti.

Kiitos kaikille osallistujille ja ihanille messuvieraille!
Nähdään Uudessakaupungissa, lämpimästi tervetuloa, toivottaa messutiimi.