Tul toril -tapahtumat viihdyttävt torikävijöitä lauantaisin

Menovinkit 2.-8.7.

Heinäkuu on saapunut ja niin myös tutut tapahtumat. Kesäteattereiden näytöskaudet ja opstetut kaupunkijunakierrokset alkavat ja lapsille löytyy Myllymuorin satukierrosta tai museon pitämää Herrasväen käytöskoulua. Tämän viikon erikoisina löytyy:

Natural High Healing Festival 2018 Nopperlassa torstaista sunnuntaihin 5.-8.7.

Natural High Healing Festivaali tulee Uuteenkaupunkiin jo neljännen kerran! Valloittava festivaali on sydäntä avaava ja saattaa muuttaa elämäsi! Luvassa on mielenkiintoisia työpajoja: mm. joogaa, tanssia, tantraa, luovaa liikettä, taidetta, mindfulnessia, kehotietoisuutta, meditaatiota, läsnäoloa, laulua ja huippu musaa! Ohjelma julkaistaan kevään aikana. LET YOUR HEART DECIDE. Tapahtuma on päihteetön, savuton sekä uutuutena vegaani 2018. Emme liity politiikkaan, järjestöihin, emmekä mihinkään uskontoon.

Luodolla tuulee Pyhämaassa lauantaina ja sunnuntaina 7.-8.7.

Luodolla tuulee on iloinen, lämminhenkinen ja yhteisöllinen tapahtuma, jolle on tyypillistä mm. se, että yleisö pääsee itse osallistumaan moneen ohjelmanumeroon. Tervetuloa mukaan!
La 7.7. tori avautuu klo 10, tarjolla monipuolista ohjelmaa koko päivän ajan, päättyen Pyhämaan Pirtin tansseihin, tanssittajana K. Juva ja Haavekuva.
Su 8.7. aloitetaan klo 9 Kajakkiretkellä "Mikonkartta", ennakkoilmoittautuminen. Päivän aikana mm. käsityö- ja valokuvanäyttely sekä taidenäyttely ja muotokuvamaalausta, taiteilija Helinä Kalliolevo.

Katso kaikki menovinkit klikkaamalla kuvaa:

IMG_6577_menovinkit_klikkaatästä_3000_0.JPG