Maaliskuinen kaupunginlahti

Viikon 14 menovinkit - tutustu ja hyödynnä!

Aurinkoisena alkanut viikko 14 houkuttelee nauttimaan keväisestä luonnosta, mutta muitakin vaihtoehtoja toki löytyy.
Monenmoista tapahtumaa, näyttelyä, konserttia, teatteria ja ravintoloiden ohjelmaa on tälläkin viikolla tarjolla.
Keskiviikkona Crusellissa esittäytyy pitkän linjan bluegrass-yhtye Jussi Syren And the Groundbreakers. Torstaina yhdistys- ja järjestöihmiset ovat kutsuttuja Cruselliin Kumppanuuksilla hyvää elämää -iltaan. Lauantaina on Koirien ystäville Vakka-Suomen kaunein koira Match Show ja vanhanajan iltamatunnelmasta voi nauttia Lauluveikkojen iltamissa Työväentalolla. Uudenkaupungin Teatterissa nautitaan perjantai-iltana Katri Helena musikaalista ja lauantaina viihdytään Vain muutaman huijarin tähden -komedian parissa.

Katso koko viikon tapahtumatarjonta tästä linkistä!