Kasarminlahden laavulla

Ylös, ulos ja lenkille!

Vaikka kylmä viima onkin ollut viime päivien kiusana, on taivaalla paistava aurinko hetkeksi lämmittänyt ja muistuttanut meitä jo tulevasta, alkavasta kevätkaudesta. Viikonloppuna kannattaakin lähteä ylös, ulos ja lenkille, nauttimaan jo selkeästi valoisimmista päivistä.

Merellisestä luonnosta pääsee nauttimaan esimerkiksi Pamprinniemen luontopolulla Pyhämaassa. Keskusta-alueella sijaitsee lintujärvenäkin tunnettu Hiunjärvi luontopolkuineen ja laavuineen. Suositulle Kasarminlahden ulkoilureitille ja laavulle pääset patikoimaan vaikkapa urheilukentän pysäköintialueelta. Oinassaaren laavu on mukava retkikohde autoilijalle tai pyöräilijälle. Se sijaitsee Korsaaressa, noin 18 kilometriä  Uudenkaupungin keskustasta Lepäisten suuntaan. Reppuun mukaan grillattavaa ja eikun menoksi!

Sunnuntain kävelykohteeksi, mikäli et vielä ehtinyt antaa ääntäsi ennakkoon, kannattaa ehdottomasti ottaa oman alueesi aluevaalin äänestyspaikka. Uudenkaupungin keskustassa vaalihuoneisto löytyy Coworking ja etätyötila Messistä. Äänestyspaikkoja ovat myös Hakametsän koulu, Saarniston palvelukeskus, Lokalahden koulu, Pyhämaan nuorisoseurantalo sekä Kalannin kirjasto. Lisätietoja äänestämisestä äänestyspäivänä vaalit-sivulta.

Muistathan, että liikkeelle kannattaa lähteä vain täysin terveenä, ja toimia vastuullisesti sekä terveysturvallisesti. Maskeja kannattaa käyttää myös ulkona, jos lähietäisyydellä on paljon muita ihmisiä.

#ulkoilu #liikunta #luontopolut #laavut