Kaupunginlahden pohjukka

Menovinkit viikolle 39 - mukavaa tekemistä Uudessakaupungissa

Syyskuun viimeinen viikko alkaa aurinkoisena ja ehkä saamme nauttia vielä vähän kesäisestä lämmöstäkin. Kuluvalla viikolla seurakunnan perhekerhot, MLL:n Ipana messi sekä kirjaston järjestämä satutunti tarjoilevat ohjelmaa lapsiperheille. Kirjastossa puhutaan keskiviikkona kaikki yhdessä suomea ja samana iltana, uusille asukkaille suunnatulla luennolla, kerrotaan monenlaista faktaa uudesta kotikaupungista, Aktivointikeskus Puustissa. Tiftö V aluksella voi keskiviikkoiltana tehdä risteilyn kohti kuunsiltaa ja välkkyviä väyläjonoja. Paikat kuutamoristeilylle tulee varata etukäteen. Teatterissa jatkaa lauantaina viime viikolla ensi-iltaan tullut musikaalikomedia Nunnia ja konnia. ja Bar M´Ukissa kuullaan perjantaina Emma-palkittua laulajaa, Olavi Uusivirtaa. Sunnuntaina tanssahdellaan Työväentalon päivätansseissa Tero Vallin tahdittamana. Elokuvateatteri Kuvalassa jatkavat juuri ensi-iltaan tulleet legendaarisen Kari Tapion elämänkerta ”Olen suomalainen”, lasten animaatio ”Toy Story 4” sekä rakastetun tv-sarjan pohjalta tehty elokuva ”Dowtown Abbey”. Äläkä unohda eri kohteiden monipuolista näyttelytarjontaa, Wahlbergin museotaloa,äläkä Automuseota.

Katso tarkemmat tiedot koko viikon tapahtumista tästä!

Tästä linkistä laajempaan tapahtumakalenteriin!