Petäjämäen murhakierrokset

Murhakävely Petäjämäen jäljillä

Vieraile rikospaikoilla dekkarikierroksella

Rikoskomisario Petri Petäjämäki kollegoineen on selvittänyt kahdeksan jännityskirjan verran rikoksia idyllisessä Uudessakaupungissa. Yhdeksäskin dekkari on jo tekeillä tai ainakin puoliksi suunniteltuna.

Tule mukaan noin puolentoista tunnin rikospaikkakävelylle, jossa Petäjämäen luonut kirjailija Rake Tähtinen esittelee niin kirjoissa esiintyneitä murhapaikkoja kuin muitakin kirjasarjan keskeisiä paikkoja.

Kierrokset järjestetään kesällä torstai-iltaisin
1.7.   8.7.   15.7.   22.7.  29.7.   5.8.   klo 18-19.30.
Lähtö kierrokselle tapahtuu kirjaston edustalta, Rauhanpuistosta, osoitteesta Alinenkatu 34, Uusikaupunki.

Lipun hinta on 15 €/henkilö ja ne tulevat myyntiin 1.5. alkaen:

Rake Tähtinen (s. 1969) on Göteborgissa syntynyt uusikaupunkilainen kirjailija, mainosgraafikko, toimittaja ja valokuvaaja, joka viimeiset vuodet on työskennellyt lastensuojelun parissa. Häneltä on ilmestynyt 8 jännitysromaania. Lisäksi hän on julkaissut novelleja eri kokoelmissa ja pakinoita paikallisissa lehdissä.
Rakelta tähän mennessä ilmestyneet jännitysromaanit: Musta Joulu, Hiljaisuuteen haudattu, Arvottomat, Tapettu illuusio, Kylmä käsi, Sidotut kohtalot, Kuoleman pisarat ja Synnin palkka.  Raken kuva: Saga Tähtinen.