Kaupunkia ja kaupunginlahtea ilmasta käsin

Opastettu kaupunkikiertoajelu 19.4. Uudenkaupungin syntymäpäivänä

Tiistaina 19.4. vietetään Uudenkaupungin 405-vuotissyntymäpäivää. Syntymäpäivän kunniaksi on ainutlaatuinen tilaisuus tutustua kaupunkiimme opastetulla linja-autokierroksella, auktorisoidun matkailuoppaan johdolla. Bussi starttaa linja-autoasemalta klo 18. Kierros kestää noin tunnin ja päättyy takaisin samaan paikkaan. Opastuksen aikana kierretään kaikki keskustan tärkeimmät nähtävyydet, puutaloalueet, hieman teollisuusalueita ja kuullaan tarinoita niin Uudenkaupungin pitkästä ja mielenkiintoisesta historiasta kuin elinvoimaisesta nykypäivästäkin.

Opastettu kaupunkikiertoajelu on mielenkiintoinen informaatiopaketti, joka soveltuu hyvin niin kaupunkilaisille, matkailijoille, vapaa-ajanasukkaille kuin uusille uusikaupunkilaisillekin. Opastus on suomenkielinen. Kierroksen hinta, 15 €/henkilö, maksetaan käteisellä oppaalle paikan päällä.

Koska bussissa on rajoitetusti paikkoja, tulee kierrokselle ilmoittautua ennakkoon. Tästä Ilmoittautumislinkkiin.  Lisätietoja myös Uudenkaupungin matkailutoimistosta, Rauhankatu 10, puh. 050 420 5333 (ma-pe 9-15) tai matkailu@uusikaupunki.fi. Kierroksen järjestää Uudenkaupungin matkailuoppaat ry. yhteistyössä Uudenkaupungin matkailutoimiston kanssa.