Valitse Uusikaupunki -esitteen kansi

Valitse Uusikaupunki 2025 -esite työn alla

Matkailutoimiston vuosittain valmistama Valitse Uusikaupunki –esite on jälleen työn alla.
Esite on osoittautunut tehokkaaksi ja suosituksi lukupaketiksi ja sitä hyödyntävät niin matkailijat, mökkiläiset, kaupunkilaiset kuin asiakaspalvelussa työskentelevä henkilöstökin. Esitettä on jaossa Uudessakaupungissa kaikissa matkailijoille suunnatuissa palvelupisteissä ja monissa eri liikkeissä. Esitettä on jaossa myös muiden paikkakuntien neuvontapisteissä sekä kaikissa markkinointitapahtumissa, joissa Uusikaupunki on mukana mm. jo heti tammikuussa  MATKA 2025 -messuilla Helsingissä.

Suomenkielisen esitteen painosmäärä on noin 14 000 kappaletta. Esitteestä tehdään myös englannin- ja ruotsinkielinen versio. Esitteen tietoja hyödynnetään myös Visit Uudenkaupungin -verkkosivuilla ja mukana olevat saavat linkin omalle kotisivulleen. Koko esite on myös luettavissa verkossa. Tämän vuoden Valitse Uusikaupunki 2024 -esitteen pääset lukemaan täältä.

Esitteeseen voi tulla mukaan joko toimituksellisella ilmoituksella,  kuva + tekstimoduulilla tai pelkällä teksti-ilmoituksella. Hinnat ja lisätiedot löytyvät ilmoitussopimuksesta, jonka voi kätevästi täyttää verkossa.

Täytä ilmoitussopimus ja toimita tarvittavat ilmoitusaineistot ohjeiden mukaisesti mahdollisimman pian, viimeistään 12.11.2024.

Toivottavasti mahdollisimman moni palveluiden tuottaja tulee mukaan esitteeseen. Tehdään yhdessä kattava, laadukas sekä mahdollisimman houkutteleva esite.

Lisätietoja esitteestä ja siihen mukaantulosta:

Irmeli Laiho-Andersson/Visit Uusikaupunki
Puh. 0440 515 209 tai irmeli.laiho-andersson(at)uusikaupunki.fi