Messuesittelijät julkkisnukkien kera

Matkamessujen majoitus- ja ruokailupakettien voittajat

Helsingin messukeskuksessa 18.-21.1. Matka 2018 -messuilla Suomen Saariston yhteisosastolla järjestettiin yleisökilpailu Uudenkaupungin, Kustavin ja Taivassalon ständillä. Kilpailussa piti yhdistää oikea paikkakunta oikeaan tapahtumaan. Vastauksia tuli noin 1500 kappaletta. Arvuuteltavina olevat tapahtumat ja paikkakunnat olivat Crusell-viikko Uudessakaupungissa, Volter Kilpi kirjallisuusviikko Kustavissa sekä Silakrysäys Taivassalossa. Onnetar suosi arvonnassa alla olevia henkilöitä.

1. Majoitus- ja ruokailupaketti Uudessakaupungissa kahdelle henkilölle:
Marketta Keskitalo, Renko.

2. Majoitus- ja ruokailupaketti Kustavissa kahdelle henkilölle: Jorma Korhonen, Helsinki.
3. Majoitus- ja ruokailupaketti Taivassalossa kahdelle henkilölle: Pertti Karvonen, Oulu.

Palkintojen voittajiin olemme yhteydessä henkilökohtaisesti. Messutiimi kiittää kaikkia kilpailuun osallistuneita ja osastolla vierailleita. Onnea voittajille! Nähdään Uudessakaupungissa, Kustavissa ja Taivassalossa!