Messuosasto

Matka-messujen yleisökilpailun voittajat arvottu

Helsingin messukeskuksessa 16.-19.1. Matka 2020 -messuilla Suomen Saariston yhteisosastolla järjestettiin yleisökilpailu Uudenkaupungin, Kustavin ja Taivassalon ständillä. Kilpailussa piti yhdistää oikea paikkakunta oikeaan kohteeseen. Vastauksia saimme noin 1500 kappaletta. Arvuuteltavina olevat kohteet ja paikkakunnat olivat Hakkenpään satama ja kylä Taivassalossa, Katanpään linnakesaari Kustavissa sekä Pakkahuoneen vierassatama Uudessakaupungissa.

Kaikkien vastanneiden kesken arvottiin kolme kappaletta kahden hengen majoitus- ja ruokailupaketteja merellisissä maisemissa, yksi Uudessakaupungissa, yksi Kustavissa ja yksi Taivassalossa. Palkinnot on arvottu ja voittajiin olemme yhteydessä henkilökohtaisesti. Tällä kertaa voitot menivät Oilille Vantaalle, Ristolle Raumalle sekä Kirsille Läyliäisiin.

Messutiimi kiittää kaikkia kilpailuun osallistuneita ja osastolla vierailleita. Nähdään Uudessakaupungissa, Kustavissa ja Taivassalossa!