Päivän puhallus

Menovinkit 23.-29.7.

Hyvät säät näyttävät jatkuvan vielä tälläkin viikolla. Mikä olisikaan parempi tapa viettää aurinkoista päivää kuin tutustua (koti)kaupunkiin oppaan johdolla!

Uudenkaupungin matkailuoppaat järjestävät opastettuja kävelykierroksia Crusell-viikolla ja ensimmäinen on jo heti tänä lauantaina klo 11.00. Auktorisoidun matkailuoppaan avulla tutustutaan kaupungin mielenkiintoiseen historiaan ja nykypäivään.
Hinta: 5 €/henkilö.
Lähtö: Pakkahuoneen vierasvenesatamasta.

Opastusta voi kuunnella myös katujunan kyydissä, kun tämän kesän viimeinen opastettu katujunakierros starttaa keskiviikkona klo 14.00.
Liput: 5 €/hlö, ostetaan junasta.
Lähtö: Rantakadun ja Kirkkokadun kulmasta.

Jos kuitenkin kaipaat enemmä viilennystä, hyppää M/S Kertun kyytiin Sightseein pikkuristeilylle, jossa kaupunkia pääsee ihastelemaan mereltä käsin. Parituntisen risteilyn aikana kapteeni kertoo ajankohtaista meriluonnosta.
Hinnat: kertalippu 18 €/aikuinen, 9 €/lapsi 4-12 v.
Lähtö: Suukarintie 2. Sisäänpääsy laivaan klo 18.00 alkaen, ei ennakkovarauksia.

Crusell-viikko alkaa lauantaina, joten muista pistäytyä aina puolen päivän aikaan kuuntelemassa päivän puhallusta! Kaikki Crusell-konsertit löydät osoitteesta www.crusell.fi ja liput voi ostaa matkailutoimistosta, Rauhankatu 10.

Kaikenlaista muutakin tekemistä viikolle mahtuu, joten tarkistappa vaihtoehdot klikkaamalla alla olevia kukkia!

IMG_6577_menovinkit_klikkaatästä_3000_0.JPG