Myllymäki

Menovinkkejä viikolle 36 - näkemistä ja tekemistä Uudessakaupungissa

Elokuu vaihtui jo syyskuuksi, mutta vielä on kesää ja menovinkkejä jäljellä.
Kirjastossa vietetään syksyn kunniaksi omenaviikkoa. Tiistaina voit vaikka osallistua Uudenkaupungin teatterin kaikille avoimeen Katri Helena -musikaalin harjoituksiin.
Myös upeita konsertteja on tarjolla. Huippumuusikoiden muodostama Tango-orkesteri Unto konsertoi ensi kertaa Ugissa lauantaina ja Toivo Kuulan muistokonsertissa sunnuntaina kuullaan huippuesiintyjiä mm. baritoni Waltteri Torikkaa ja mezzosopraano Melis Jaatista.

Omenaviikko
Uudenkaupungin kirjasto, Alinenkatu 34
Tulvivatko puusi ja pihasi omenoita, ja haluatko antaa niitä uuteen kotiin? Syyskuun alussa voit viikon ajan maanantaista lauantaihin tuoda omenoita Uudenkaupungin kirjastoon, mistä omenoita kaipaavat voivat niitä käydä hakemassa. Kirjasto avoinna ma-pe klo 10-19, la klo 10-14. Tervetuloa!

Avoin harjoitus Katri Helena -musikaali tiistaina 4.9. klo 17.30-18.30
Uudenkaupungin Teatteri, Kulttuurikeskus Cruselli, Kullervontie 11 A
Musikaali Katri Helenan avoimet teatteriharjoitukset Crusellissa. Kesto noin  tunti ja paikalla myös ohjaaja Lauri Ketonen.

Tango-orkesteri Unto 20 vuotta -juhlakonsertti lauantaina 8.9. klo 19-21
Kulttuurikeskus Cruselli, Kullervontie 11 A

Huippumuusikkojen muodostama Tango-orkesteri Unto ensi kertaa Uudessakaupungissa! Konsertissa kuullaan rakastettuja tangoklassikkoja ja uusia runoihin sävellettyjä tangoja.
Pirjo Aittomäki, laulu
Timo Alakotila, piano
Johanna Juhola, harmonikka
Lotta-Maria Pitkänen, viulu
Petri Hakala, kitara
Hannu Rantanen, basso

Liput 17€ /13€
Lippuja ennakkoon yhteispalvelupiste Passarista, os. Rauhankatu 10, Uusikaupunki.
Passari palvelee ma-pe klo 9-16.30. Lippuja ovelta tuntia ennen konsertin alkua.

Toivo Kuulan muistolle-konsertti sunnuntaina 9.9.
Uudenkaupungin Uusi kirkko, Rauhankatu 1c
Ohjelmien myynti ovelta klo 16.30 alkaen. Taiteilijatapaaminen klo 17. Konsertti alkaa klo 18.

Toivon Kuulan muistolle-konsertissa esiintyvät mezzosopraano Melis Jaatinen, baritoni Waltteri Torikka, pianisti Juho Alakärppä ja urkuri Kari Vuola.
Konsertin ohjelmamaksu on 20 euroa.
.

Katso kaikki tapahtumat täältä:

IMG_6577_menovinkit_klikkaatästä_3000_0.JPG