Esitteen kansikuva Kaupunginlahdelta

Tule mukaan suosittuun Valitse Uusikaupunki 2023 -esitteeseen

Matkailutoimiston vuosittain valmistama Valitse Uusikaupunki –esite on osoittautunut suosituksi ja tehokkaaksi lukupaketiksi. Esitteen tietoja hyödyntävät niin matkailijat, mökkiläiset, kaupunkilaiset kuin asiakaspalvelussa työskentelevä henkilöstökin. Esitettä on jaossa Uudessakaupungissa kaikissa matkailijoille suunnatuissa palvelupisteissä ja monissa eri liikkeissä. Ulkopaikkakuntalaisille mökkiläisille se postitetaan kevättervehdyksenä. Esitettä on jaossa myös muiden paikkakuntien matkailutoimistoissa sekä kaikissa markkinointitapahtumissa, joissa Uusikaupunki on mukana, mm. tammikuussa  MATKA 2023 -messuilla Helsingissä.

Tiedot näkyvillä myös verkossa: visituusikaupunki.fi

Suomenkielisen esitteen painosmäärä on noin 15 000 kappaletta. Esitteestä tehdään myös englanninkielinen versio. Oppaan tiedot tulevat myös Visit Uusikaupunki -verkkosivuille ja mukana olevat saavat linkin omalle kotisivulleen. Lyhyet kuvaukset löytyvät nettisivuilta myös ruotsiksi ja saksaksi.

Tarjoamme teille mahdollisuutta tulla mukaan esitteeseen joko toimituksellisella ilmoituksella (1 ja ½ sivua), kuva + teksti-ilmoituksella tai pelkällä teksti-ilmoituksella. Luettavuuden ja yhtenäisen ilmeen vuoksi, ei esitteeseen ole enää mahdollista saada painovalmiita mainosilmoituksia.

Toimi viimeistään 21.11.2022 mennessä!

Täytä ilmoitussopimus ja toimita tarvittavat ilmoitusaineistot ohjeiden mukaisesti viimeistään 21.11.2022.

Toivottavasti mahdollisimman moni palveluiden tuottaja tulee mukaan esitteeseen. Tehdään yhdessä kattava, laadukas sekä mahdollisimman houkutteleva esite.

Tästä linkistä voit täyttää ilmoitussopimuksen.

Valitse Uusikaupunki 2022 -esitteen nettiversioon pääset tutustumaan täältä.

Lisätietoja: matkailusuunnittelija Irmeli Laiho-Andersson/Visit Uusikaupunki
Puh. 0440 515 209 tai irmeli.laiho-andersson(at)uusikaupunki.fi