Matkailuesitteen kansi

Tule mukaan suosittuun Valitse Uusikaupunki -esitteeseen - vuoden 2024 esite on nyt työn alla!

Matkailutoimiston vuosittain valmistama Valitse Uusikaupunki –esite on jälleen työn alla. Esite on osoittautunut tehokkaaksi ja suosituksi lukupaketiksi ja sitä hyödyntävät niin matkailijat, mökkiläiset, kaupunkilaiset kuin asiakaspalvelussa työskentelevä henkilöstökin. Esitettä on jaossa Uudessakaupungissa kaikissa matkailijoille suunnatuissa palvelupisteissä ja monissa eri liikkeissä. Esitettä on jaossa myös muiden paikkakuntien matkailutoimistoissa ja neuvontapisteissä sekä kaikissa markkinointitapahtumissa, joissa Uusikaupunki on mukana mm. jo heti tammikuussa  MATKA 2024 -messuilla Helsingissä.

Suomenkielisen esitteen painosmäärä on noin 15 000 kappaletta. Esitteestä tehdään myös englannin- ja ruotsinkielinen versio. Oppaan tiedot tulevat myös Visit Uusikaupunki -verkkosivuille ja mukana olevat saavat linkin omalle kotisivulleen.

Esitteeseen voi tulla mukaan joko toimituksellisella ilmoituksella (1 ja ½ sivua), kuva + teksti-ilmoituksella tai pelkällä teksti-ilmoituksella. Luettavuuden ja yhtenäisen ilmeen vuoksi, ei esitteeseen ole mahdollista saada painovalmiita mainosilmoituksia.

Täytä ilmoitussopimus ja toimita tarvittavat ilmoitusaineistot ohjeiden mukaisesti viimeistään 16.11.2023.
Linkki täytettävään ilmoitussopimukseen
Ilmoitussopimus (tulostettava versio)

Toivottavasti mahdollisimman moni palveluiden tuottaja tulee mukaan esitteeseen. Tehdään yhdessä kattava, laadukas sekä mahdollisimman houkutteleva esite.

Vuoden 2023 Valitse Uusikaupunki -esitteen nettiversio on luettavissa täältä!

Lisätietoja: Irmeli Laiho-Andersson
matkailusuunnittelija