Pakkahuone_syyskuun aurinkoa

Vinkkejä viikolle 40 - kivaa tekemistä Uudessakaupungissa

Tällä viikolla käännetään kalenterin lehti jo lokakuulle ja nautitaan täysin siemauksin alkaneen syksyn upeasta väriloistosta. Syksyllä jatkaa risteilyjään myös Tiftö V, jonka mukana voit keskiviikkona lähteä historiapainotteiselle Kolmensalmen risteilylle. Liigatasolla pelaava Korihait taistelee voitosta kotiareenallaan Pohitullissa perjantai-iltana Lapuan Kobria vastaan. Viikonloppuna vietetään Uudenkaupungin perinteisiä Syysmarkkinoita torilla ja Alisellakadulla. Myös Pakkahuoneen kahvila palvelee viimeistä viikonvaihdettta ennen talviteloille siirtymistä. Suomalaisen gospelmusiikin konkari Pekka Simojoki viihdyttää Exit-yhtyeensä johdolla Crusellin salissa perjantaina. Samaisella lavalla on sunnuntaina vuorossa Lailan lauluja, ja ne itseoikeutetusti tulkitsee Laila Kinnusen tytär Milana Misic. Lauantaina saamme nauttia Uudenkaupungin Teatterin suositusta musikaalikomediasta Nunnia ja konnia. Lisäksi viikolla on tarjolla museoita, näyttelyitä, leffoja, ravintoloiden omaa ohjelmaa ym. ym.

Lue ja hyödynnä tästä linkistä koko viikon tapahtumalistaus!