Valitse Uki 2019 -esitteen kansi

Valitse Uusikaupunki 2020 -esite työn alla

Matkailutoimiston vuosittain valmistama Valitse Uusikaupunki 2020 -esite on jälleen työn alla. Esite on vuosien varrella osoittautunut erittäin suosituksi ja tehokkaaksi lukupaketiksi sekä palvelujen hakemistoksi. Esitteen tietoja hyödyntävät niin matkailijat, mökkiläiset, kaupunkilaiset kuin asiakaspalvelussa työskentelevät henkilötkin. Esitettä on jaossa Uudessakaupungissa matkailijoille  suunnatuissa palvelupisteissä ja monissa eri liikkeissä. Esitettä on jaossa myös muiden paikkakuntien matkailutoimistoissa ja neuvontapisteissä sekä kaikissa messu- ja myyntitapahtumissa ympäri Suomen, joissa Uusikaupunki on mukana.

Opas on käytössä koko vuoden ja valmistuu jakoon jo tammikuussa Helsingin Matka –messuille. Suomenkielisen esitteen painosmäärä on noin 30 000 kappaletta. Pienempi määrä esitettä painetaan myös ruotsin-, englannin- ja saksankielisinä.

Lue lisää tarjouskirjeestä.

Ilmoitussopimuksesta löytyvät ilmoitushinnat ja tarkemmat tiedot.

Tästä linkistä verkossa täytettävään ilmoitussopimukseen.

Tulostettavan ilmoitussopimuksen löydät täältä.

Täytä ilmoitussopimus ja toimita ilmoitukseen vaadittavat aineistot Uudenkaupungin matkailutoimistoon viimeistään 31.10.2019.

Lisätietoja: Irmeli Laaksonen, matkailusuunnittelija
Uudenkaupungin matkailutoimisto