Valitse Uusikaupunki -esitteen kansi

Valitse Uusikaupunki 2022 -esitteen tiedot koottuna

Matkailutoimiston vuosittain valmistaman Valitse Uusikaupunki –esitteen tiedot ovat koottuna ja taitettuna ja esiteaineisto on lähetetty painoon. Vuoden 2022 esitteen printtiversion saamme jakoon tammi-helmikuun vaihteessa.

Suomenkielisen esitteen painosmäärä on 15 000 kappaletta ja esitteestä valmistuu kevään aikana myös englanninkielinen versio. Oppaan tietoja hyödynnetään Visit Uusikaupunki -verkkosivuilla (suomi ja englanti). Typistetyt kuvaukset palveluista löytyvät verkosta myös ruotsin- ja saksankielisinä.

Esite on vuosien varrella osoittautunut tehokkaaksi ja suosituksi lukupaketiksi sekä palvelujen hakemistoksi. Esitteen tietoja hyödyntävät niin matkailijat, mökkiläiset, kaupunkilaiset kuin asiakaspalvelussa työskentelevä henkilöstökin. Esitettä on jaossa matkailutoimistossa, Rauhankatu 10, mutta esitettä jaetaan Uudessakaupungissa kevään aikana kaikkiin matkailijoille suunnattuihin palvelupisteisiin ja liikkeisiin. Ulkopaikkakuntalaisille mökkiläisille se postitetaan kevättervehdyksenä. Esitettä on jaossa myös useiden muiden paikkakuntien matkailutoimistoissa ja neuvontapisteissä.

Valitse Uusikaupunki 2022 -esitteen nettiversioon voit tutustua täältä!

Lisätietoja: matkailusuunnittelija Irmeli Laiho-Andersson
Visit Uusikaupunki