Ilossi Tualei, ilossi naissi

Ilossi Tualei -projektin tuolit piristävät katukuvaa

Neljän naisen hullunhauskat ideat ovat tänä kesänä saaneet jatkoa Ilossi tualei -projektin muodossa. Värikkäät ja hauskat tuolit elävöittävät ja piristävät katukuvaa kesän aikana, kaupungin keskustassa. Viime vuonna sama naisryhmä (kuvassa vasemmalta), Anne Kuusisto, Vuokko Tyvi, Birgit Ilmanen ja Hilkka Knaapinen ilahduttivat kaupunkilaisia ja turisteja pykäämällä pystyyn Hahmopellon Lokalahdentien varrelle.

Ilossi Tualei  -projektin tuolit on tarkoitettu istuttavaksi, ihasteltaviksi, ihmeteltäviksi ja tietysti myös kuvattavaksi. Tuoleja on tällä hetkellä valmiina hieman vajaat 200 ja lisää on vielä valmistumassa. Myös tuoleista tehdään hauskoja postikortteja Hahmopellon tapaan, ja niistä saaduilla myyntituloilla ilahdutetaan joitakin hyviä ja tarpeellisia kohteita.