Minifarmi2020
Minifarmi

Minifarm & Blommässan 18.-19. maj 2024

NÅGOT ATT SE FRAM EMOT! – I JUBILEUMSÅRET UTLOVAS MASSOR AV AKTUELLA ÄMNEN, FANTASTISKT PROGRAM OCH ROLIGA ÖVERRASKNINGAR!

Nystads sommar öppnas åter i maj med en verklig storslagen händelse och i år i feststämning. Minifarm & Blommässan, som har etablerat sig som en populär händelse med 10 000 besökare, firar sina tio år genom att erbjuda besökarna en intressant blandning av ämnen samt en fartfylld och programrik upplevelsehelg för hela familjen.

DET ÄR ÅTERIGEN DAGS ATT INSPIRERAS OCH BLI ENTUSIASMERAD!

Minifarm & Blommässan, som nationellt har blivit en viktig handels- och mötesplats i början av sommaren, stämmer mässbesökarna att trivas i en prisad, unik och hjärtlig evenemangshelhet. En fantastisk samling av topprodukter och tjänster från hela Finland. På Minifarm gör du dina drömmar till verklighet för stugan, hemmet, gården och trädgården, du förtrollas och inspireras samt njuter av landsbygdens gåvor, atmosfär och djur.

Det kommer att erbjudas lika omfattande lösningar för all sorts byggande och renovering, en fantastisk samling av ögongodis för trädgårdar och terrasser. Olika maskiner och utrustningar upp till personbilar, alltså för hela familjens behov. Och naturligtvis de så underbara farmens djur. Det finns garanterat fantastiska upplevelser för alla! Och i Minifarms stil är även överraskningar att vänta!

En unik handelsplats.

info [at] minifarmi.fi